Daisypath Anniversary tickers
~pertemuan~

Bismillahirrahmanirrahim..
Segala puji bagi Allah Tuhan sekalian alam..

sudah lama rasanya tidak menitip kalam di blog ini..Beberapa peristiwa telah berlaku dalam kehidupan saya pada bulan ini..Alhamdulillah,syukur selayaknya dipanjatkan kepada Allah..

13 Julai 2010~ Alhamdulillah,keputusan Imtihan Syahadah Tahun 3 keluar..Syukur Alhamdulillah,peroleh natijah Najah Sofi..

20 Julai 2010 ~ pulang ke Malaysia menaiki flight Royal Jordanian.berlepas dari Cairo jam 10 malam,tiba di Jordan lebih kurang sejam perjalanan.Kemudian,bertukar flight ke Bangkok.Dari Bangkok,kami meneruskan perjalanan ke Malaysia.Tiba di Malaysia jam 7.30 malam pada 21 Julai 2010.

7.30 malam,21 Julai 2010 ~ Alhamdulillah,selamat tiba di KLIA..Mak,kak tie,kak Jannah,suami,abah tmerloh dan anak2 saudara telah menunggu di KLIA..mashaAllah,rindu tak terkira pada keluarga..

Bermula kehidupan baru sebagai isteri,anak,menantu,adik,kakak dan cucu sepenuh masa..Moga Allah terus mengurniakan kekuatan untuk berbakti pada keluarga,Agama dan Masyarakat..InshaAllah,dalam masa terdekat akan kembali bekerja bersama Nisa' Temerloh,biiznillah..

Salam ingatan buat semua!^_^

p/s : no saya di msia : 014-8074418


3 comments:

- ismisyakila - said...

Assalamualaikum wbt.

Kak Ainun awat x inform pun nak balik habis? (T_______T)

Pena Ainun Mardhiah said...

wslm..adik,hari nak balik tu baru tiket akk konfem..amat2 kalut..akk memg tak smpat bgtau ramai..akk mnta maaf bnyak2 ye dik..rindu adik2 akk..jaga baby baik2 ye:)

Hafriz Mohamad said...

salam ziarah...
(^_^)