edisi jaulah ^_^



Bismillahirrahmanirrahim..
Segala puji bagi Allah Tuhan sekalian alam..

Alhamdulillah,Allah masih mengurniakan kita nikmat Iman dan Islam..
Sesungguhnya dunia ini seumpama ladang,tempat untuk bercucuk tanam -menggandakan amal dan pulangan hasilnya akan kita terima di akhirat kelak.
Beruntunglah bagi hamba-hamba yang sentiasa merasai, menghayati dan mendalami setiap putaran kehidupannya..di situ dirinya akan merasai betapa kerdilnya diri seorang hamba di sisi Tuhan.



KHABARAN KAMI ^_^

Minggu-minggu kebelakangan ni kami berdua agak sibuk.Kami cuba mengisi ruang2 masa bersama ini dengan aktiviti ziarah dan yang lebih utama slot-slot musafir ke tempat2 utama di Mesir.Destinasi pilihan adalah Iskandariah yang boleh dikatakan antara tempat yang tercantik di Mesir..


Menyoroti nasihat orang2 lama,antara proses perkenalan erat antara suami isteri itu adalah apabila mereka berjalan dan bermusafir bersama.Kalam ini saya rasa ada benarnya.kita akan lebih mengenali dan mengambil berat terhadap pasangan dan lebih utama wujudnya sifat toleransi dan tolong-menolong di antara satu sama lain.


di alex (blkg tu pantai=)


Suami saya akan pulang ke Madinah pada hari Jumaat ini.InshaAllah,dengan titipan kalam taujihat dan nasihat yang dibekalkan kepada saya sepanjang fatrah kami bersama ini,saya rasa lebih kuat untuk mendalami ilmu..semoga Allah memudahkan seluruh urusan kami dan kita semua di dunia dan di akhirat..Amin

Di sini saya sertakan gambar kenangan sepanjang kehadiran suami ke Mesir pada kali ini.

Jumpa lagi! ^_^



di qol'ah,alex

dlm maktabah alex




ma'ridh kutub=)





2 comments:

adilahamzah said...

salam..
sihatnya akh asshik =D

UMAIR INSYIRAH said...

wslm..itu ptanda bahagia^_^