Daisypath Anniversary tickers
YA ALLAH,KUATKANLAH MEREKA..

" Ainun,doakn kak Qema..us fauzi accident khamis lpas..sampai sekarang tak sedarkan diri lagi.."

sebak,sayu,sedih..itulah yang saya rasakan selepas mendapat berita dari kak suniza semalam..

kak saholyatul akma adalah kakak senior saya di Darul Quran dan di Mansurah,Mesir.kebetulan kami berasal dari negeri dan daerah yang sama.saya sempat menerima nasihat dan pentarbiahan dari beliau,yang saya anggap seperti kakak sendiri..

dan hari ini saya lalui dengan perasaan simpati yang amat mendalam kepadanya.tambahan pula,kak Qema sedang mengandung 7 bulan.

dan balik dari maahad petang tadi,kak su mengirim mesej lagi..

"fauzi masih kat selayang n tidak sedarkan diri lg.Ada pendarahan dalam kepala n bengkak kat otak.."-maklumat dari kak Qema

Innalillah..mesej ini lebih menyesakkan lagi perasaan saya..

saya amat memahami perasaan seorang isteri..
bukan mudah seorang isteri menerima berita seberat ini..

bagi seorang isteri,cinta kepada seorang lelaki yang bernama suami itu tidak ada taranya.

namun saya yakin,kak Qema adalah seorang yang amat tabah.

Semoga Allah menyembuhkan suami akak dan melimpahkan kesabaran,kekuatan dan ketabahan ke dalam hati akak dan keluarga..

mohon kepada semua pembaca untuk sama2 mendoakan.


p/s : suami kak Qema sekarang berada di Hospital Selayang.


0 comments: