:: KEMBALI MENULIS ^_^ ::


Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum WBT.

SALAM AIDILFITRI BUAT SEMUA..
semoga semuanya dalam keadaan sihat dan di dalam rahmat Allah sentiasa..

Saya mohon maaf kepada semua pengunjung blog ni kerana sudah lama rasanya blog ni tak di update. Rupanya bergelar suri rumah sepenuh masa ni bukan semudah yang disangka. =) disebabkan tumpuan lebih diutamakan buat suami tercinta dan keluarga,maka saya tak punya masa yang banyak untuk berada di depan laptop comel ni =)
waktu di dapur idea nak menulis dah menari2 dalam kepala,tapi bila duduk mengadap laptop hilanglah pulak=)
walaubagaimanapun,Jazakumullah Khairan Kathira buat semua yang sudi menziarahi teratak kecil ini,juga buat sahabat2 yang tidak putus2 bertanyakan khabar dan mengirim berita.kalian sentiasa di dalam doa saya,inshaAllah..

Berita terkini,inshaAllah pada 27 September ini saya dan suami akan berlepas ke Jeddah.InshaAllah selepas mengerjakan umrah dan berada di sana selama sebulan,saya akan kembali ke bumi Mesir yang amat2 dirindui untuk meneruskan perjuangan menuntut ilmu yang berbaki setahun sahaja lagi.sungguh,terlalu rindu pada suasana Mesir,Syeikh Hussin, sahabatku Cikni dan semua sahabat2 seperjuangan di sana . macamana ye suasana raya di sana?=)

Kak Athirah dan Ustaz Azhar akan mendirikan rumahtangga pada hari esok,inshaAllah.Selamat Pengantin Baru buat kalian! ^_~

Alhamdulillah,suami saya juga dah ada blog sendiri sekarang . Tahniah ye bang, semoga konsisten dalam penulisan =)
http://asshikhanipah.blogspot.com/


Salam juang buat semua!Ketemu lagi di lain waktu ^_^

0 comments: