
Bismillahirrahmanirrahim..
Segala puji bagi Allah Tuhan sekalian alam..
Di celah kesempitan waktu yang ada ini,saya dan suami ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan TAHNIAH kepada Dr Izah ( Madinah) dan suami di atas kelahiran anak sulung mereka semalam ( selepas solat Jumaat)..Syukur alhamdulillah..semoga kelahiran bayi lelaki yang comel ini lebih meeratkan lagi kasih-sayang,keharmonian dan kebahagiaan di dalam Bait Muslim kalian..
~ Semoga baby ini membesar menjadi mukmin yang soleh dan taat kepada ibu bapanya..amin ^_^
p/s: seronok dapat berita kelahiran sebegini.insyaAllah selepas ini entry berkenaan keibu bapaan pula akan muncul di teratak ini^_^
~untuk kak izah: lepas ni boleh share pengalaman sebagai ibu pula ye=)
Finest Totally Free Spins No Down Payment: A Guide to Maximizing Your
Gambling Enterprise Experience
-
Are you ready to take your online gambling enterprise experience to the
following degree? If so, free spins no deposit deals are a fantastic means
to do it...
3 hours ago






