Daisypath Anniversary tickers
:: ASSALAMUALAIKUM ::

Assalamualaikum WBT..

Alhamdulillah..Segala puji bagiMu Ya Allah yang mengizinkan hamba menyebarkan dakwah melalui penulisan ini.Selawat dan salam ke atas junjungan mulia Nabi Muhammad SAW..moga-moga kita semua memperoleh syafaat Baginda di akhirat kelak,amin..


Dedikasi istimewa buat suami tercinta,Mohd Asshik b. Abu Hanipah..Jazakumullah khairan kathira mengizinkan diri ini menyampaikan risalah Nubuwwah melalui tinta dakwah.Buat kedua-dua emak dan abah saya serta semua ahli keluarga saya..kalianlah penguat jiwa saya untuk merentas musafir kehidupan ini.Ucapan istimewa juga ditujukan buat kak Arbaiyah (Qiraat thn 3 ) yang membantu saya menyiapkan blog ini.Dialah kakak,sahabat dan teman dakwah yang tidak putus-putus membantu sejak dulu.Buat sahabat-sahabat,teman-teman dan adik-adik di bumi Jengka, SMKA TAHAP, PLKN, DQ & Mesir serta mereka yang pernah mengenali diri ini,ku titipkan kalam-kalamku di sini tanda diri ini tidak pernah melupakan kalian.Semoga persahabatan suci ini diberkati Allah Taala hendaknya,amin..

Tidak dilupakan kepada semua pembaca yang meluangkan masa untuk berziarah,selamat membaca diucapkan ^_^ Blog ini adalah sebuah perkongsian titian hidup seorang hamba buat motivasi dan tatapan di hari muka.Menulis untuk berkongsi pengalaman,mencambah iman dan akhirnya..terasa kekerdilan di sisi Tuhan.Mana yang baik moga-moga dapat dikongsikan bersama,insyaAllah..salam ingatan dari saya!

0 comments: