Daisypath Anniversary tickers
:: hari akhir di sini ^_^ ::

Bismillahirrahmanirrahim..
Segala puji bagi Allah Tuhan sekalian alam..

Lama rasanya tak menjenguk laman ini.Minggu ini dihambat kesibukan yang teramat,menghabiskan talaqi semua maddah bersama syeikh,membuat persediaan untuk pulang ke Malaysia dan urusan2 yang mewajibkan saya untuk turun ke Kaherah..Alhamdulillah,hari ini semuanya hampir selesai,tinggal lagi nak memasak untuk musyrif dan sahabat2 saya yang akan datang ke rumah pada petang ni=)

InsyaAllah saya akan berlepas pulang ke Malaysia pada pagi esok jam 4.30 pagi Mesir-flight Egypt Air.Kami akan bertolak ke airport pada jam 10 malam ni insyaAllah.saya akan pulang bersama abah dan emak kak Hurun Ain/Ustaz Yasir,mereka sedaerah dengan saya di Pahang.Mohon doa kalian agar kami selamat tiba di tanah air tercinta.InsyaAllah dijangka sampai di KLIA pada pukul 10.30 malam(20Jun)

Salam Juang buat suami yang masih dalam fatrah imtihan-berbaki 2 paper lagi.chaiyok abg!=) hampir 2 bulan tidak ketemu suami,moga dirinya sentiasa kuat dan tabah di bumi barakah sana.Betul kata abang,bila kita yakin Allah sentiasa ADA dengan kita,kita takkan rasa kita berseorangan.Allah Maha Tahu apa yang terbaik buat kita dan yang paling utama Allah sesekali tidak akan menzalimi hamba-hambaNya..Maha Suci Allah yang Maha Pemurah dan Maha Penyayang.."Ya Allah..jadikanlah kami hamba yang sentiasa bersyukur.."

Jazakumullah khairan kathira buat teman2 yang datang berziarah dan mendoakan.Saya mohon maaf atas segala salah dan silap.Buat anak2 usrah,kakak2,sahabat2,adik2 di Mansurah,saya minta maaf tak sempat nak menziarahi kalian di hari akhir ni(ayat macam tak balik Mesir je pasni=)InsyaAllah dah sampai Malaysia nanti saya akan kirim berita..berdebar nak balik ni,selama ni tau keadaan politik Malaysia dari internet je,lepas ni semuanya depan mata=)
Semoga musafir kali ini menambahkan manfaat buat diri sendiri dan masyarakat,amin..

SIIRU 'ALA BARAKATILLAH..^_^

0 comments: